Session Logo
Session lanceringsevent: At arbejde og lede i en verden i hastig forandring

Session lanceringsevent: At arbejde og lede i en verden i hastig forandring

Den 24. marts 2021 fejrede vi, at Session slog dørene op som et nyt firma, der tilbyder online erhvervscoaching og forbinder medarbejdere og ledere med professionelle erhverscoaches fra hele verden. For at markere lanceringen havde vi arrangeret dette webinar. I webinaret deltog et mangfoldigt panel, der blev modereret af altid veloplagte Astrid Haug, ledende digital transformationsekspert.

24. marts 2021 at 15.30 - 16.30 (UTC)

At arbejde og lede i det 21. århundrede kan være forvirrende og komplekst. Mange ting sker med lynets hast, alt kan ændre sig på et øjeblik, og lige når du finder ud af, hvad du skal gøre, hvordan du gør det, og hvordan du bedst anvender dine styrker – så sker der noget nyt, som tvinger dig til at gentænke og genopfinde dig selv og dine næste skridt. Disse ændringer kan påvirke dig, jeres forretningsmodel, måden I har organiseret jer på, hvem I samarbejder med – og hvordan. Desuden er meget af vores arbejde nu flyttet online, hvilket betyder, at vi også skal finde ud af, hvordan vi arbejder, leder og trives i en mere og mere online verden.

Den 24. marts 2021 havde vi samlet et panel bestående af fagfolk fra hele verden og forskellige brancher for at diskutere følgende spørgsmål:

  • Hvad skal der til for ikke kun at overleve, men også trives i det moderne arbejdsliv?
  • Hvordan skaber vi blomstrende virksomheder i et arbejdsmiljø, der er i hastig forandring og præget af usikkerhed?
  • Hvilke udfordringer og muligheder giver det virtuelle arbejdsmiljø?

Dette og meget mere fik vi diskuteret i dette webinar, modereret af den altid oplagte Astrid Haug, CEO hos Astrid Haug Bureau. Vi har også kondenseret diskussionerne fra webinaret i artiklen “At arbejde og lede i en verden i hastig forandring - højdepunkter fra webinar”.

Paneldeltagere:

Related content

At arbejde og lede i en verden i hastig forandring - højdepunkter fra webinar
Virksomhedskultur: Sådan vedligeholdes den, når der arbejdes på distancen